Blog - Zastosowanie - kody QR
Data:
No dobrze, w końcu korzystasz z kodów QR w swojej kampanii reklamowej. Zamieszasz kod w kilku rodzajach ulotek reklamowych, które są następnie rozsyłane po całym kraju. Widzisz zwiększony ruch na stronie internetowej oraz wzrost zamówień. Pojawia się pytanie, czy jest to efekt użycia kodów? Do których miast dotarło najwięcej ulotek? Która wersja ulotki okazała się najciekawsza i była najczęściej skanowana?
Data:
Zastosowanie kodów QR w logistyce i transporcie jest wszechstronne, a jedną z najważniejszych cech, która sprawia, że są one tak efektywne, jest funkcja korekcji błędów.
Data:
W dynamicznie rozwijającym się świecie cyfrowym, marketing i reklama nieustannie szukają nowych metod dotarcia do klientów. Jednym z innowacyjnych narzędzi, które zyskało na popularności w ostatnich latach, są kody QR. Te małe, kwadratowe kody stały się potężnym narzędziem w arsenale marketerów. W tym artykule przyjrzymy się, jak kody QR zmieniają oblicze reklamy w tradycyjnych mediach, takich jak banery, ulotki i gazety.
Data:
Bardzo często kontaktują się z nami użytkownicy kodów QR, którzy z przerażeniem stwierdzają, że ich kod, nadrukowany na 1000 plakatów, tabliczkę pamiątkową czy 5.000 wizytówek przestał nagle działać. Zamiast ich pięknej strony, po zeskanowaniu kodu QR pojawia się nieciekawy komunikat, najczęściej w języku angielskim, że kod jest nie aktywny bo minął okres jego ważności.